A Directionerek szelleme hozzám vezérelt, és ezt köszönöm!
Ne felejts el véleményt írni!Jót/rosszat szívesen fogadok!


2013. május 11., szombat

24.fejezet


-Anya mi ez a sok kép?
-Nagyon hiányoztál, és ezek azok a képek amelyek segítettek leszokni.
-Én már nem értek semmit...
-Mégis mit nem értesz?
-Ép az hogy semmit, semmit se értek!Szeretném ha mindent megmagyaráznál, egy józan ember nem hagyja el a családját, csak úgy,majd tér újra vissza hogy megváltozott. Mond miért kerestél fel?
-Nézd kislányom, ez olyan bonyolult!
-Annyit megérdemlek hogy elmagyarázd és hogy tisztán értsem,nem?
-De.-csuklott el a hangja. Ujjait szorongatta és csak maga elé bámult. Próbálta összeszedni a gondolatait, és próbált mindent letisztázni magában, hogy nekem is a lehető legmegérthetőbben tudja elmondani.-Én soha nem akartam gyereket... Már a fősuli végén tudtam hogy nem akarok. Az összes barátnőm,osztálytársam megtervezte már akkor a hatalmas nyolc gyermekes családját szerető férjjel és nagy kertes házzal. Én nem vágytam ilyesmire. El sem tudtam képzelni magam ahogy a házi munkát végzem, vagy ahogy ép a gyermekeim tízóraiját csomagolom,ahogy ép a családi kiránduláson idióta gyerekdalokat énekelve fogócskázok. Élni akartam. Szép voltam és fiatal. Rengetegen dicsértek meg nap mint nap hogy milyen tökéletes az alakom és hogy milyen szép is az arcom. Néhány hónappal az után hogy végeztem a sulival egy pasas keresett meg és egy jó nevű modellügynökségnél ajánlott munkát. Eldobva mindent rohantam az általam hitt csodás modell karrierem felé ami néhány fotózás után már nem is tűnt olyan fényesnek.-figyeltem őt ahogy beszél. Sírt és sokszor csuklott el a hangja. Nem tudott a szemembe nézni, csak a padlót bámulta. Azon gondolkoztam vajon mi lenne most ha akkor nem hagy magamra. Vajon akkor is titkárnő lett volna belőlem?Találkoztam volna Niall-el? Millió kérdés volt bennem de egyik sem volt oly fontos hogy félbeszakítsam.-Az egyik fotózás után oda jött Jerry,aki az egész "karrierem" beindításáért felelt és megkért hogy kísérjem őt el egy party-ra, mivel nem szeretne egyedül menni. Gondoltam miért ne? Szépen kiöltöztem majd egy fekete limo-val mentünk a helyszínre. Sok gazdag pasas volt ott és Jerry jó párnak be is mutatott. Ez este után sorra jöttek a telefonok. Néhányszor fotózásra majd partykra hívtak. Az egyik ilyen party-n láttam amint Jerry egy hatalmas orosz fickóval beszélget, ő fizet neki majd kezet fognak. Ezek után Jerry odahívott magához s bemutatott az úrnak. Miután bemutatkoztam két nagydarab férfi jelent meg mellettem,magukhoz rántottak s hátra vittek,majd két másik lány mellé bedobtak egy sötét szobába. Akkor éjjel kezdődött el minden. Mint kirakat bábukat árultak minket nagydarab orosz maffiózóknak. Én az egyik ilyen "vásárlás" kapcsán kerültem London ezen felére... Nem egyszer megesett hogy drogoztunk vagy gyógyszert szedtünk csak hogy elviseljük mindazt amit velünk művelnek... Az egyik este egy számomra ismeretlen férfihez kellett mennem. Nem ellenkeztem mivel tudtam semmi esélyem a menekülésre. Ez a férfi más volt mint a többiek, kedves és gyengéd. Hétvégente kellett hozzá járnom, s az egyik alkalommal megkért hogy a szolgáltatásaim helyet inkább csak beszélgessek vele. Azt mondta meg akar ismerni. Elmondtam amit lehetett,csak annyit amit szabadott. Ezek után már vacsorázni és moziba is eljártunk. Teljesen belé zúgtam, szerelmes voltam, életemben először.  Már alig vártam a hétvégéket hogy vele legyek. Az egyik reggel nagyon rosszul éreztem magam,s az egyik sorstársnőm ajánlása miatt elmentem a patikába hogy vegyek egy terhességi tesztet. A teszt pozitív volt. Akkor már egy hónapos terhes voltam veled. Tudtam ki az apa, hiszen csakis egy ember volt akivel védekezés nélkül is együtt voltam...
-Szóval akkor tudod ki az apám.
- Persze hogy tudom, vagyis a nevét pontosan nem, mivel azt nem árulta el. Mindig csak Pet-nek szólítottam, a jó ég tudja miért. Mikor közöltem vele hogy terhes vagyok nagyon boldog volt és megígérte hogy megszöktet és segít mindenben. Megígérte hogy szerető és gondoskodó apa lesz belőle. Én persze naivan bíztam is benne. Hogy majd ő lesz a megmentőm. Nem késlekedhettünk, hiszen tudtuk hogyha az Orosz megtudja hogy terhes vagyok, vagy megöli a babát, vagy netán engem és a babát is. Így a rákövetkező hétvégén Pet megszöktetett. Egészen Amerikáig menekült velem. Egy ottani kis farmot vett meg s a terhességem nyolc hónapját ott töltöttem vele. Csodálatos volt. Akkor éreztem életemben először hogy családot szeretnék, s hogy talán nekem is szép életem lesz.
-De?
-Igen, itt jön a "de". Az egyik este Pet elég későig volt kint az állatoknál, így úgy döntöttem kimegyek megnézem mi van vele. Ahogy közeledtem a pajtához hangos veszekedést és csörömpölést halottam. Hatalmas pocakommal lassan tudtam csak mozogni s mikor odaértem a pajta ajtajához Pet-et ép a szemem előtt lőtte le az Orosz egyik embere. Szörnyű volt látni ahogy ott fekszik vérbe fagyva s utolsó mondataival futásra buzdít. Abban a pillanatban ahogy megfordultam hogy minél messzebbre fussak egy böhöm nagy pasas állt meg előttem s egy hatalmasat ütött a hasamba aminek "köszönhetően" én sikoltva csuklottam össze. Becipeltek a házba s egy székhez kötöztek. Az Orosz kezében pisztolyt forgatva  beszélt hozzám. Fenyegetett hogy megöl mert elszöktem. Kérleltem hogy legalább téged hagyjon életben. Azt mondta mivel nagyon keresett személy vagyok a "piacon" ezért megvárja míg megszüllek de utána vissza kell hozzá mennem, vagy megöl téged is és engem is. Ekkor a maradék pénzből haza utaztam és felkerestem rég nem látott anyukámat.Ő úgy tudta hogy én jól élek és hogy jó sorom vagy egy divatcégnél mivel az Orosz még arról is gondoskodott hogy hamis leveket küldözgessen az elrabolt lányok szüleinek,hogy még véletlenül se kezdjenek el aggódni. Sok nehézség után születtél meg, s az első adandó alkalommal el is szöktem a kórházból,téged édesanyám gondjaira bízva, mivel tudtam az Orosz előbb utóbb keresni fog.De innen már te is ismered a sztorit...
Nem tudtam megszólalni. Én mindenért csak őt hibáztattam közben meg ő csak híres akart lenni. Szorosan magamhoz öleltem, hogy érezze megbocsájtottam.
-De miért csak most jöttél vissza hozzám?
-Alig tíz hónappal ezelőtt a rendőröknek sikerült lemeszelniük az Oroszt s ember rablás és prostitúció miatt élete végéig börtönbe került. Ekkor engem és még a többi életben maradt lányt "szabadon" engedtek.  Tudtam hogy akkor még nem álltam készen arra hogy megkeresselek.Ezért úgy döntöttem először kijózanodok, leszokok minden káros szenvedélyemről s az új életem megkezdése után veled is újból felveszem a kapcsolatot. Pet-tel nyitott számlánkon még volt némi pénz amiből megvettem ezt a házat kipofoztam s még egy két hónapos elvonókúrán is voltam.
-Büszke vagyok rád!-suttogtam könnyeimmel küszködve. Magamhoz öleltem s együtt sírtunk. El sem hiszem hogy mindeddig őt hibáztattam pedig ő semmiről se tehet. Sokáig beszélgettünk még. Ismerkedtünk...fura volt hogy a saját anyámnak kell bemutatnom magam, hogy milyen is vagyok valójában. Este fél tizenegy után hívtam fel Nelly-t s közöltem vele hogy ma éjjel nem alszok otthon. Nelly kérdezés nélkül elfogadta, s én akkor este boldogan aludtam el. Hisz az életem egyik legnagyobb kérdőjelére végre fény derült.

Reggel csináltam reggelit,majd felhívtam Nelly-t és megkértem jöjjön el értem és vigyen haza. Miután megreggeliztünk már mennem is kellett így elbúcsúztam anyukámtól, majd csodálkozva ültem be a kocsiba mivel a volánnál nem Nelly hanem Harry ült.
-Te meg mit keresel itt?
-Jöttem hogy hazavigyelek.Talán baj hogy én jöttem?
-Nem... és Nelly?
-Dolga volt így megkért jöjjek él érted én.
-Aha.
Harry vigyorogva bámult rám. Esküszöm engem többet bámult mint az utat.
-Talán valami van a felsőmön?-kérdeztem,mivel nem értettem mi olyan vicces rajtam hogy állandóan bámulni kell.
-Nem ,semmi. De tudod ez már olyan régi gönc! Gyere veszünk pár újat.-s kérdés és figyelmeztetés nélkül egy hajtű kanyart véve elindult a pláza felé.
-De te fizetsz.-nevettem.
-Még szép!
Nagyon vidám és "termékeny" délelőttöt töltöttem el Harry-vel. Sok új göncöt vett nekem persze a végén már nem engedtem hogy ő fizessen, hisz mégsem akartam rajta élősködni. Jó hangulatban érkeztünk haza.
-Kérsz valamit inni?-kérdeztem miközben lerugdaltam a lábamról a cipőimet,s az új "kincseimet" pedig leraktam a kanapéra.
-Ja, egy pohár kóla jöhet!
-Azonnal!-válaszoltam. A konyhában megláttam az asztalon a postát. Érdektelenül néztem át. "Számla,számla, reklám...számla..."-soroltam magamban míg végül egy hófehér borítékhoz nem értem. A címzett én voltam s a feladó Niall!

9 megjegyzés:

  1. végre hozztál új részt és nagyon jóó lett!!!!többet ilyen ne forduljon elő ;))!!hozzad hamar a kövi részt!!! Hevér Dóri voltam :DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó :D Gyorsan kövit kíváncsi vagyok mi van a levélben! :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóóóó!Nagyon siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  4. Imádom,imádom,imádom!! nincsenek szavak h mennyire jó lett!! :) gyorsaan köviit! *.*

    VálaszTörlés
  5. Nagyo. Nagyon jó *.* gyosan a kövit ;)

    VálaszTörlés
  6. Imásom....*o* Gyorsan a kövit...*o*

    VálaszTörlés
  7. Végre!! Imádom!!! :) Gyorsan a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  8. Imádom, jó sztori, grat! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett,gyorsan kövit! :)) <3

    VálaszTörlés