A Directionerek szelleme hozzám vezérelt, és ezt köszönöm!
Ne felejts el véleményt írni!Jót/rosszat szívesen fogadok!


2013. április 18., csütörtök

Kedves olvasóim!

Mikor nekiálltam a blogom írásának akkor elterveztem hogy 20-25 fejezetesre írom majd,ami mondhatjuk hogy egy átlagos könyvnek felel meg. A befejező rész már kész,de úgy vettem észre hogy eléggé olvasott a sztori így ha lenne ember aki még olvasná tovább,akkor még folytathatom! Mondjuk úgy kb. 40 fejezetig. Sajnos azt veszem észre hogy egyre kevesebb hozzászólást és véleményt kapok. Nem tudom ez miért van, talán túl bénán írok már,nem tudom, erre igazából szerintem erre csak ti tudnátok nekem választ adni. Arra szeretnék megkérni minden olyan olvasót aki szeretné hogy folytassam,hogy írjon egy hozzászólást hogy ő igen is szeretné és hogy szerinte miben kéne változtatnom hogy jobb legyek/de ha nincs véleményed elég lesz az is:" Há´ folytasd má´!" vagy egy sima "bú" vagy akár mi,csak jelezzetek hogy lenne érdeklődés./ Ha összejönne úgy kb 10-12 hozzászólás akkor folytatom,de ha nem akkor felrakom a befejező részeket :) Ti döntötök! :) Előre is köszönöm! ♥

                                                                                                   *MsStyles


Ui:Ha folytatnám az annyit jelentene hogy új külső+hosszabb részek ;)  

35 megjegyzés:

  1. az elején nekem nagyon tetszett ahogy irtál, de már kicsit olyan unalmas lett a sztori. de azért remélem hogy folytatod mert mégmindig rendszeres olvasód vagyok. <33

    VálaszTörlés
  2. Folytaasd :)) Csak én azt szeretném ha lenne 1-2 teljesen mindenhogy HAPPY rész :)) <3

    VálaszTörlés
  3. Ne hogy abba hagyd!! Imádom, szóval folytasd! (; ♥♥

    VálaszTörlés
  4. Most normális vagy?
    Annyira imádom ahogy írsz, nem bírok vele betelni!
    Mindenképpen folytasd kérlek mert én nagyon szeretem ahogy írsz és nemkem semmi bajom nincs veled/a bloggal/ az írásmódoddal!
    Folytasd kérlek!! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Folytasd!! :) Abba ne merd hagyni xdd :)♥

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Én kb. 2 napja kezdtem el olvasni, de imádom, ahogy írsz, én már elolvastam minen részt eddig és nagyon jó :) Remekül írsz, és izgalmas a történet, és hogy Niall a főszerepéő, egyszerűen imádom <33 Niall nagyon aranyos :33 Már nagyon kíváncsi vagyok, hogy lesz vele és Jennel :))röviden: folytasdd!!! :))

    VálaszTörlés
  7. Oohh...légyszi folytasd!a blogod a drogom xd de komolyan nagyon imádom,ahogy írsz *-* ^^

    VálaszTörlés
  8. folytasd:) imádom amiket írsz, igaz h mostanában a legtöbb résznél bőgtem:) de ez csak jóó:) <333

    VálaszTörlés
  9. Folytaaaaaaasd *-* nagyon nagyon jó!*-* imádom!:))<333333 az, hogy nem kommeltelünk csak azért van, mert ellenőrzik, hogy "nem vagyunk-e robotok" és ez elég idegesítő :ssss de légysziiiiiiii! nagyon jól írsz, nagyon ügyes vagy!:)) <33333

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is folytasd, mert nagyon jól írsz!!! :)♥ by: Purecse Vivien.

    VálaszTörlés
  11. Folytasd...IMÁDOM *-----* ♥

    VálaszTörlés
  12. Folytasd.! A történet nagyon eredeti és nagyon teszik..mostanában amúgyis ilyeneket olvasnék..jó hogy nem az a happy sztori.mégis valamiért egyszerűen csodálatos.!:D az írásmódod is annyira elképesztően jó hogy ahw.:) FOLYTASD.!:D

    VálaszTörlés
  13. Nehogy abbahagyd :O Semmit se kell rajta változtatnod.Így jó ahogy van :D Folytaaaaaaasd :D :)

    VálaszTörlés
  14. Imádom!!! Mindennap felnézek,h van-e új rész!! :) Ne h abba hagyd!!!! :)

    VálaszTörlés
  15. Ne h abba mert hagyni mert megkereslek és áá.:DDD csak viccelek én imádom a blogod!

    VálaszTörlés
  16. Imáádom! folytasd! Xo

    VálaszTörlés
  17. Nekem nagyon tetszik! Bár remélem azért Jen hamar felépül. Attól félek h most ezzel h Niall az elvonón van Jen meg a kórházba nem lesz annyira izgalmas. Ha érted hogyan értem.:) Személy szerint imádom a blogod nekem nagyon bejön a sztori is.:) És véégre nem az van hogy egy ismeretlen kis csaj egészen véletlenül találkozik Niall-el. Folytasd!!

    VálaszTörlés
  18. folytasd légysziiiii nagyon jóóó <3

    VálaszTörlés
  19. Annyira gyönyörűen írsz! Folytasd! ♥ :)

    VálaszTörlés
  20. ha abbahagyod, én megkereslek és addig húzom a füled, amíg meg nem ígéred hogy folytatod!! :DDD lécci folytasd, úgy szereteeem*---*

    VálaszTörlés
  21. Folytatást a népnek! :DD Nem ér minket 'éheztetni':P Egyik BEST BLOG (L) :))

    VálaszTörlés
  22. Folytasd kérlek!! :))

    VálaszTörlés
  23. Ha folytasd ma!! :))
    Nagyon jol irsz kerlek ne hagydd abba.!.! Ennek a blognak nem csak 40 resze kene legyen hanem legalabb 100. :P
    Kerlek folytasd! :*

    VálaszTörlés
  24. Folytasd!!! Imádom amit írsz egyszerűen nem lehet abbahagyni annyira érdekes, és izgalmas egy fél nap alatt kivégeztem mind a 28 fejezetet. Egyszóval nagyon király!!! <3 <3

    VálaszTörlés
  25. bu.....:DD imádom a blogod!<3

    VálaszTörlés