A Directionerek szelleme hozzám vezérelt, és ezt köszönöm!
Ne felejts el véleményt írni!Jót/rosszat szívesen fogadok!


2013. szeptember 23., hétfő

Egy kis statisztika...

Hát igen... Könnyeim hullanak, de sajnos eljött ez az idő is. Vége a blognak.

Kellemes érzéssel tölt el ha visszaemlékszem, arra mikor még az első fejezetet tettem ki, és már akkor annyi kedves ember bíztatott. Voltak akik az elejétől a végéig velem voltak, bíztattak és segítettek! Nagyon sok emberrel ismerkedhettem meg. Nem akarok név szerint kiemelni, hisz én mindenkit egytől egyig ugyan úgy szeretek! Azt is aki csak olvasta és azt is aki kommentelt is.

Most így a végén jöjjön egy kis statisztika:

A blog 2013. március 10-én kezdődött.

A legtöbbet olvasott részek:  1.fejezet      2123 olvasó
                                            2.fejezet       873 olvasó
                                            5.fejezet       756 olvasó

A legtöbben a facebook oldalunkról jutottatok ide, viszont Google-n 456-szor is fel lett keresve a blog, ami nekem nagyon jól esik.

Az összes oldalmegjelenítés 45159. (2013. 09. 21.)

Összesen 46 /ezzel együtt 47/ bejegyzést tettem ki, és 411 kommentet kaptam. Köszönöm az összeset!

A legtöbben Magyarországról olvastátok, viszont voltak látogatók USA-ból, Romániából, Szerbiából és még Egyiptomból is!

Összesen 49 rendszeres olvasóm volt, ami szerintem nagyon nagy szám! 49 új barát. :3

Egy szó mint száz imádtam ezt a blogot írni és olvasni a véleményeiteket! Tényleg, ennyi törődést meg sem érdemlek.
Akik esetleg megijedtek volna,  nem ez lesz életem utolsó blogja! Napokon belül jelentkezem egy új történettel! Remélem az is legalább fele ilyen sikeres lesz! Nem tudom elégszer megköszönni ezt a sok törődést amit adtatok, IMÁDLAK TITEKET! 

...és hát a blogot ezzel a bejegyzéssel LEZÁROM! ♥

8 megjegyzés:

  1. NEEE!!....:'(((( ez a kedvenc blogom!!Ennyire jól senkit sem láttam még írni!! :( megszakad a szívem...:'// nem hiszem el....:'((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    VálaszTörlés
  2. Én biztosan olvasni fogom a következő blogod is :)) Elárulom, nekem ez volt eddig a kedvencem, és sajnálom hogy vége...

    VálaszTörlés
  3. Neeee :'((( hiányozni fogsz <3
    Puszi: Niki *-*

    VálaszTörlés
  4. Írhatnám, hogy "Neeee kérleek nee hagyd abbaaaa.Imááááádom ezt a blogoooooot és még nagyon naaagyon szeretnéém olvasnii"..de az nem váltaztatna semmin.Attól nem fog folytatódni a történet, igaz, legszivesebben olvasnám az újjabb részeket.De ezen én nem tudok változtatni, csak elfogadni.Egy élmény volt.Tényleg..Várom a következő bloggod:D..Annyit elárúlsz, hogy kivel lesz?

    VálaszTörlés
  5. Biztos, hogy fogom olvasni a következő blogod!:) Nagyon sajnálom, hogy abbahagytad ezt a blogot, mert ez a kedvenc blogom, de hát semmi se tart örökké..
    Imádlak Niki!<33
    Puszixx

    VálaszTörlés
  6. egy befejező részt nem írsz?:( úgy értem hogy mi lett Jennel, a fiúkkal:( nem kell hosszúnak lennie, csak így azt érzem mintha nem is fejzted volna be:(

    VálaszTörlés
  7. Imádlak :D hiányozni fog a blogod

    VálaszTörlés